zaterdag 1 april 2017

Moestuintje AH


Ik kreeg deze twee potjes van de AH. En ik ben nu benieuwd of het mij gaat lukken om deze te laten groeien. Velen zijn al verknocht aan deze actie en nu ik nog. Kijken of het verslavend gaat werken of ik er net zo enthousiast van wordt. Om met zo'n potje aan het werk te gaan was al leuk. Als ze nu nog uitkomen helemaal. 

Volgens de instructies moest de aarde op een schoteltje. Daar water bij toevoegen. Nou, je zag ze groeien. Het water zoog erin, heel apart. 
De zand heeft zich meer dan verdubbeld. Een beetje uit elkaar drukken en je hebt ineens heel veel zand.
Eerst wat zand in het bakje en dan het papiertje met de zaadjes  en dan weer een laagje zand.
En klaar is kees.

En nu maar wachten of het gaat lukken. In de kom zitten zaadjes van een citroen. Alleen nog weten wanneer alles naar buiten mag. De zaaikalander moet ik nog bestuderen. Ik begin meestal eerst en daarna lees ik de instructies. Ook was er ergens te lezen welke groentes en bloemen je naast elkaar kunt zetten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten