zondag 19 februari 2017

Handwerkbeurs in Zwolle

In mijn vorige blog heb ik het er al over gehad dat ik daar afgelopen zaterdag ben geweest. Het is een beurs waar ik altijd naar uitkijk. Al mijn hobby's vind ik daar wel terug. Er zijn ook altijd weer nieuwe ideeën te zien en leuke pakketjes waar al het materiaal in zit, te koop. Toen ik aan kwam, waren de parkeerplaatsen al bijna bezet. Bussen vol uit België werden uitgelaten. En eenmaal binnen, schrok ik van de drukte.

Ik ging naar de beurs om leuke dingen te kopen voor straks als ik geopereerd ben en een poos niks mag doen. Ik was op zoek naar kant en klare pakketjes. Zo wilde ik ook graag een knuffel haken van Stip en Haak. Maar bij de stand was niet bij te komen, zoveel mensen stonden ervoor. Ook wilde ik een deken haken. Maar bij de wolstands was het ook al zo druk en smal. Jammer.

En ik ging voor borduurlinnen. Dat vind ik altijd moeilijk uitleggen als ik dat via internet ga kopen. Er was 1 stand die dat verkocht en ook nog een Duitse stand. Die geen woord Nederlands kon. Met horten en stoten zijn we er uit gekomen.

Van dit linnen ga ik een borduurwerk maken die ik al een keer eerder bij de Spinnerij heb besteld. Het is van Cross Stitch Collectibles en heet Christmas in America. Het is van een schilderij van Mucha. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten