vrijdag 17 februari 2017

Wol om een deken te haken

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Ik was er al een paar jaar niet geweest. Deze beurs was voor mij altijd de beurs. Alles wat met stof, draad en wol te maken heeft, vind je hier. Altijd kwam je terug met nieuwe ideeën en veel spullen.

Deze beurs is gegroeid. Er staan meer standhouders en veel meer publiek. Ik schrok er best van. Het was altijd een leuk gezellig evenement. Het was er zo druk dat je niet fatsoenlijk bij de stands kon kijken. Ik heb maar besloten om snel mijn dingen te kopen en naar huis te gaan. Wat ik wel jammer vond, ik keek er erg naar uit.


Uiteindelijk heeft iemand bij de Echtstudio  mij geholpen om tussen al die mensen de garen te pakken die ik nodig had. Erg lief van haar. Ik had al een deken op het oog die ik wilde maken. Maar door de drukte was ik er klaar mee en heb toen maar geroepen: doe die maar. Eenmaal in huis, bleek het de goede deken te zijn. 

Het is een deken van Karinaandehaak.blogspot.com. Een dikke gehaakte retro deken. Het is gehaakt met de Golfjessteek. De kleuren zijn mooi gevonden door haar. Er staat een gratis patroon op haar site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten