dinsdag 21 maart 2017

Werkplek opgruimd


Ik heb een heerlijk plek om te bloggen en te handwerken. Maar het was er een enorme puinhoop dat je geen zin had aan handwerken. Ook zo ongeorganiseerd. Ik kon niks terug vinden. 
Het is een mooi plekje voor het raam bij de verwarming. In de opkamer, dus lekker geïsoleerd van alles. Je aandacht wordt dan niet afgeleid. 
Nu het opgeruimd is en elke plank rechts zijn eigen spullen heeft, is het veel meer overzichtelijke. Zo is er één voor naaispullen, één voor haken, één voor borduren en één voor het bloggen. Links van het blad staan de naaimachine en de lockmachine.
Ik heb heel veel weg gedaan. Je bewaart zoveel met de gedachte van je weet maar nooit. Nou dat nooit komt toch niet en elke keer heb je het weer in de hand bij het opruimen. Nu was ik er klaar mee, weg ermee.


Achter mij staat een grote kast. De staat vol met naaibladen en stof. Achter een deur zodat je het niet ziet en niet rommelig oogt.
In de zomer doe ik de ramen open en hoor dan de vogels. Een lekker briesje en een kop koffie erbij, wat wil je nog meer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten