maandag 7 november 2016

Chaos

Op dit moment is het chaos bij mij. In mijn hoofd en in mijn huis. Ik heb totaal geen structuur. Aaarg, daar baal ik zo van. Overdag was ik zo druk dat ik s'avonds  geen zin heb om iets te gaan doen. Dan ben je blij dat je op de bank zit voor de tv. Terwijl ik vol plannen zit.

Toen heb ik besloten om wat dingen af te zeggen zodat ik meer vrij ben. Nu ben ik meer vrij en staat mijn huis op de kop. Wat een zooi kan een mens verzamelen.

De kamer waar ik blog en handwerk was volgepropt, en daar had ik niet zoveel zin in om op te ruimen. Intussen was mijn man bezig om stellingen te plaatsen voor de spullen voor de catering. Ja, dat is ook een plannetje. Lekkere dingen maken voor mensen die iets te vieren hebben.

Ook zijn wij kasten aan het legen zodat de kasten weg kunnen. Dan hebben we meer ruimte in huis. En wat kun je veel bewaren in een kast waar je nooit meer naar omkijkt. Dus al die spullen staan in kratten in het huis om nog uitgezocht te worden.

En er staan veel feestjes op het programma. Mijn man is binnenkort jarig en dan gaan we bbqen. Heb ik altijd al een keer gewild. Een bbq als het winter is, nou ja, bijna winter. Gezellig lampjes ophangen, vuurkorf erbij en de bbq natuurlijk.

Ik hoop dat alles langszaam op de plek komt en dat de structuur ook terug komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten